سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

قتلمردی که همسر خود را در حوالی شهرستان گناباد خراسان رضوی به قتل رسانده و جسدش را داخل چاهی در اطراف شهرستان فردوس انداخته بود به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد.
در پی اعلام مفقودیت خانم جوانی در شهرستان گناباد در روز بیست و یکم آبانماه با دستور مقام قضایی تحقیقات وسیعی در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.فرمانده نیروی انتظامی گناباد درباره این پرونده به خبرنگار طلوع گفت:

باتوجه به حساسیت موضوع کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی بلافاصله وارد عمل شدند و در تحقیقات اولیه پرونده و بنابر اظهارات پدر زن جوان،شوهر او به عنوان مظنون دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد شوهر این زن جوان که با تناقص گویی قصد انحراف مسیر تحقیقات پلیسی را داشت در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت در پیش رو ندید و گفت: در روز پنجشنبه هجدهم آبان ماه همراه همسرم با خودروی سواری پراید از گناباد به سمت فردوس حرکت کردیم و در بین راه او را به قتل رساندم.
سرهنگ موسوی افزود: متهم پس از قتل همسرش جسد او را به یکی از روستاهای شهرستان فردوس که منزل همسر دومش می باشد انتقال و داخل چاه انداخته و طلا و جواهرات همسرش را نیز در زمینهای کشاورزی مخفی کرده است.
وی گفت: ماموران انتظامی با اخذ نیابت قضایی به شهرستان فردوس اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه، جسد زن جوان از داخل چاه بیرون کشیده شد. تحقیقات گسترده پلیس در رابطه با علت وقوع قتل و چگونگی این ماجرا ادامه دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com